Cansu10 canım ilk bebek mi ,öncesinde düşük falan mi oldu niye korkuyorsnz icinizi ferah tutun Allahın dediği olur diyin hamileliğin tadını çıkarın Rabbim bizim için hayırlı olanı verir unutmayın bende otuz haftaya kadar birşey almadim zaten yedi aya kadar almamak lazim çünkü tozlanır kirlenir beşik falan 35+2 deyim ama daha beşik yok meydanda bakalım artik herseymiz hazır da bide doktora herşey normal çıkıyorsa daha ne içini zi ferah tutun şuan ezan okunuyor İstanbul da. Dilerim ezanlar hurrmetine bebeginizi saglikli bi şekilde kucağınıza alin :*