Asiveblue Merhaba anneler ben yeni doğum yaptım bebeklerim 15 günlük ama hicbiseye yetişemiyorum şimdilik annem yanımda ama o da gidecek eşim bu hafta ise başlayacak şimdiye kadar bana çok yardımcı oluyodu şimdiden tek kalcam stresi sardı bebeklerine tek başına bakabilen var mı ben düşünmekten kafayı siyircam bana da yardımcı olur musunuz nasıl yetistiniz
gokcekocyigit07 Asiveblue Allah kolaylık versin, hayırlı olsun, şu an lohusalıktan dolayı da biraz böylesin, benim tek ama arkadaşımın ikizler ve 5 yaşında da kızı var, 3 kız ve en başından beri tek başına, Allah bir şekilde yardımcı olur, hiç stres olma 😊
Dilanser Benimde 1 yaşinda oğlum var ve ikizlerim olacak doğana kadar oğlum bir buçuk yasina girer bende çok zorlanacam ama ustesinden gelecegine eminim benimde annem gelecek ama 1 ay falan kalir sonrasinda tek basima bakacam inşallah😊😊