Esrskrylmz merhaba bende şuan buna benzer bir durum yaşıyorum ilk gebeliğimde 6. Haftada kalbi durdu 7. Haftada kürtaj oldum . Şuanda 7+1 haftalığım 6+6 da kontrole gittiğimde Dr bana kese var ama bebek yok dedi boş gebelik yine kürtaj dedi napmam lazım çok üzüldüm günlerdir ağlıyorum sonra fakültede başka Dr a gittim orduda tahlil yapıldı tsh yüksek sana neden kan bakılmadı dedi doktorun . Şuan dedi biz 10 haftaya kadar bekliyoruz hemen kürtaj demiyoruz dedi