Deletedmom623737 Kızlar ara ögünler yapıldı mi bakalım 😋https://www.hizliresim.com/b45c3bq
Busra2013 Deletedmom623737 kız bumu araogun😂😂😂ben araogunu cok yanlıs anlamısım demekı😂kalkıp sandıvıc yıyom ekmege cıkolata suruom😂😂😂
kahvesever__ Deletedmom623737 ne güzel ara öğün yapıyorsunuz ben daha sabah kahvaltısı yapmadım saat 1.15 olmuş 😒
Busra2013 Deletedmom623737 senınkı ıyı ama ya ben cok kılo aldım bebıs almıo beebıs tam haftaya uyumlu oluo ne fszla ne az ben 18 kılo sldım 29+5
Deletedmom623737 Busra2013 bende 31 haftalığım 10 kg almışım almadım almadım kg sonra baktım sinsi sinsi arttı 😅😅😅