Benimde şiddetli bir adet sancım varmış gb ağrım var ve belime vuruyor 😔 ilk gebeliğimde böyle bir durum yaşamamıştım, lökosit 57 çıktı tahlilde ve üşüttüğüm için enfeksiyon kapmışım 😔 ancak ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum hele oturmak tam bir zulüm asla oturamıyorum; bacaklarımı kapatamıyorum bile kopuyor çok fenayım umarım bişi yoktur, yarın doktorumu arayacağım bakalım.