SEVGIMSEN Kizlar her kese selam ben 10 gun evvel doktora gittim her wey iyi dedi tekraren 15 gun sonra gedecem kalp atiwin duydum🤗Amma nedense eve geldikden sonra kasik agrim bel agrim mide mulantim yok neden olmasin kormaya bawlamiwam BILEN VARMI🤗🤗
aysegul-16 SEVGIMSEN cnm normal herkeste olacak diye bisey yok bendede yoktu ben hamile oldugumu bile 6 haftada test yaparak ogrenmistim
Selindora SEVGIMSEN Gayet normal benimde öyle olmuştu. Sonra 2 hafta sonrageri geldi mide bulantım.Belirtilerin varlığı veya yokluğu bebeğin sağlığı ile ilgili bir bilgi vermez demişti doktorum. Bazen çok iyiyim bazen çok halsizim.İyi olduğun zamanların kıymetini bil😉
Aylinsertsu SEVGIMSEN hayırlısı olsun öncelikle.Çok normal ben 21. Haftama kadar en ufal bir hamilelik belirtisi yaşamadım
GriMavi SEVGIMSEN 15 haftalık gebeyim ama hiç belirtim yok İlk 8. Haftada cok az gögüs acıma oldu ucu okdar başka bişey yok çok sükür 😇 umarm böyle devm eder