GldnTlh0633 Sevgili annelerim ve anne adaylarım, ilk bebek alışverişi için kaç tane zıbın aldınız acaba, bir de zıbınların uzun kısa ve askılı kollularından hangilerinden kaç tane almak yeterli olur?
Hatunnn GldnTlh0633 5-6 tane yeterli bence ben oyle aldim 0-3 , 3-6 ve 6-9 olarak kollarinida mevsimine hore tercih edebilirsiniz ben askili almadim hic mesela kisa ve uzun kol olark aldm
Zhrnc GldnTlh0633 0/3 ay pek almadım Sanırım 2 tane var çünkü hastane çıkışı 5 tane aldım Diğer zıbınlar 3/6 6/9 onları çok aldım
Mineebd GldnTlh0633 benim 2 tane kısa kollu 0-3 ay 2 tane 3-6 ay kısa kollu bitane 6-9 ay kısa kollu var, 6 tane 3-6 ay uzun kollu var. :) kasımda olacak kısmetse doğum.
Sema166 GldnTlh0633 2 uzun 3 sıfır aldım annemin aldıklarıyla 20 yi buluyır yeter diye düşünüyorum büyüdükçe kilosuna göre alırım ☺️
Gulsunoyku Ekim sonu doğum olucak en çok kullanılan şey zıbın ikinci doğumum olucak tecrubeliyim o konuda kaka cok tasiyor beline kadar 🤣 kis ayı olunca hemen kurumuyor kurutma makineniz yoksa bol bol alın kızımdan kalanlar olmasına rağmen 5 tane 3 ay 5 tane 6_9 ay zibin aldim