Merhaba arkadaşlar 16 haftamı bitirmek üzereyim. Tuvalete gittim. Peçete ile silerken kahverengi jel mukus tarzı birşey geldi peçeteye ama çok az.Sizce doktora başvurmalı mıyım? Çok az olduğu için gereksiz endişemi ediyorum acaba? Herhangi bir ağrım vs yok.