Meraba hanımlar oğlumu 35+6 da doğum yapmıştım suyumun sızmasından dolayı 3 sene önce . Şuan kızıma hamileyim 35+3 olduk kızımda erken gelirmi acaba ? Başına gelen varmı acaba ? Geçen hafta kontrolümüz vardı başını yerleştirmiş dedi doktorumuz bu erken mi doğacak anlamına geliyo acaba kafamda deli sorular 🤭