Nurdrmz_24 ben 22 +3 ken yaptim ozamn 1 hafta gerilik vardi perinatologda muane oldum ben bi sikinti cikmadi sadece sol uterden direnc artisi cikti centik var denildi suandada 2 haftalik gerilik var doktor doplere yolladi doplerde bi sikinti yoktu kan akisi suanlik guzel dedi