Ymn3535 Herkese merhaba… Transferimin bugün 10.günü. 2 tane 3.gün embriyo transferim oldu ve 8.günde erken gebelik testinde 2.çizgiyi gördüm şükür idrar testini tekrarlamama gerek varmı sizce ?
Karahaninannesi Kan testi ver ve iki günde bir tekrarla sağlıklı ilerliyor mu diye doktorun söyleyecektir zaten. Allah kucağına almayı nasip etsin hayırlı olsun buarada