Kevserclp ben de geçen hafta, 27.haftamda değiştirdim hastaneyi Nisaya geçtim. Gebelik öncesi Derya hanıma gidiyordum, yine onu tercih ettim. Ne zaman gittiysem çok güzel konuşur çok pozitiftir. Önceki doktorumla kıyasladığımda çok daha deneyimli geldi bana göre. Nisanın malesef kötü yanı kalabalık olması sebebiyle muayeneye saatinde de gitsem bekliyorum, o yüzden bir sonraki muayenemi en erken saate aldım 🙈