-TUGCE61- Kızlar normal kontrol amaclı doktora gittim herşey gayet iyidi nst ye girdim sancım cıktı erken doğum olma ihtimali olabilir diye ciğer geliştirici iğne vuruldum açılmam yok başına böyle bisey gelen var mı erken doğum yapan oldu mu
sessiz_oyuncu -TUGCE61- sancın kaçlarda canm düzenlimi. Nst sonucunu paylaşablirmsn merak ettm. 30 haftalıkken benimde çkmştı açılma vs yok diye doktor sorun yok demşti
Aysegul9371 -TUGCE61- aa benimde öyle oldu şimdi 35+1 im bekliyorum bende bana da aynısı denildi ciğer geliştirici yapıldı. Belli olmaz ya zamanını bekleyedebilir
Mina06 -TUGCE61- geçmiş olsun canım bende 34+4 3 gün önce kontrole gittiğimde sancı çıktı hastaneye yatırdılar serum ve ciğer geliştirici yaptılar şuan eve geldim açılma vs. İnşallah erken gelmez.
MerveNur- Meryemcelikaliyeva 35+4te bende de dün sancı çıktı ama kalp atışları normal değildi diye doktorum ona baktı sancı hakkında bir şey demedi ben de anlamadım. Serum ve ciğer geliştirici yedim düzeldi. Ben de korkuyorum erken gelirse diye☹️Bazen 100 e bile çıkmış gözüküyordu bazen 10 falan
-TUGCE61- MerveNur- bende serum yedim iğne vuruldum ikinci nst de daha az şancı çıkmış diye syledi umarım herşey yolunda gider erken gelsin istemiyorum 😔
MerveNur- -TUGCE61- valla ben de korkuyorum bel ağrım var şimdi gene acile geldim inşallah gerçek sancı değildir
sessiz_oyuncu -TUGCE61- açılma yoksa buda iyi bişey çok geçmş olsn canım. Umarım bu yolun sonu sağlıcakla kavuşmak olur miniğinize 🥰
-TUGCE61- Aysegul9371 bebek içerde dönerken aşağa baskı olarak hissediyorum mesela onun dışında sancım falan hic bisey yok nst de şancı çıkması beni şaşırttı inşallah vaktin de gelir bizde bekliyoruz bakalm 😌
Eliza22gzm -TUGCE61- 31+3 de sancılarım çıkmıştı ilaç kullandım geçti 35+4 de nişanım geldi ertesi günü nstde düzenli sancılarım çıktı 1cmde açılma olmuş bugün 35+6 dayız eve gönderdi doktorum düzenli sancılarımın gelmesini bekliyoruz 🤷🏻♀️
Aysegul9371 -TUGCE61- hmm bende valla adet ağrısı gibi hafif bazen orta şiddette ağrı hissediyorum belimde. Bazen aşağıya baskida oluyor. Sağlıkla gelsinler