Kızlar hızlıca anlatıyım 35+5 haftalığım ama 36 ile uyumlu. dün kontrolde nst de bebeğimin kalp atışı iyi çıkmadı hareketleri de hafiflemişti zaten doktor 3 kere nst bağladı düzelmedi serum ve ciğer geliştirici yedim şükür nst düzeldi ama dün akşam eve geldiğimden beri bel ağrım var gece de hafif hafif oluyordu. Bugün de uyandığımdan beri daha çok ağrıyor. Otursam ağrıyor uzansam ağrıyor ayakta iyiyim ama yürüsem kalça kemiklerim ağrıyor 🥲 bu bel ağrıları normal olabilir mi belli bir düzeni yok gibi geldi kasıklara da vurmuyor. Hastane uzak diye burda başka acile gidip nst çektircem ama size de sorayım dedim bu haftalarda böyle çok bel ağrısı yaşayan var mı????