Asibel Bende de 10.haftalarda falan oldu. Kanama .kese etrafında. Çocukla ilgili değildi. Hematom vardı bende.adet gibi pihtili kanamam oldu.düsürdum sandım çocuğu. Ama çok şükür hastanede yattım.kanamam durdu.sonra 2hafta falan lekelenme oldu .ondan sonra gecti gitti. İnşallah sağlıkla kucağımıza aliriz canım. Hiç stres yapma.dua et. İnşallah herşey güzel bitecek🤲