Erkek olacağını öğrendik herkes bi kafadan isim söyledi tabi eşimle umursamadık kendimiz düşündük kısa ve öz Efe olsun dedik. Aradan biraz zaman geçtikten sonra eşimin dedesinin ismini de yanına eklemeyi düşündü eşim. Zaten dedesinin ismi eşimin ikinci ismi olarak koymuşlar bir de benim oğluma koymaya ne gerek var diye düşündüm ama birşey demedim eşim teklif edince de surat yaparak beni ilgilendirmez ben Efe diye seslenirim dedim. Dedesi de mutlu olsun diye küçük biblo süs tarzı birşeye yazdırdık dedesine verdik. Ama ben biraz düşündüm de sadece Efe olsa daha iyi olur yani içime hiç sinmiyor zaten babasının adında da ismi var oğlunda olmayıversin. Eşimin de dedesinin ismini koymayı istemesinin sebebi onun gibi merhametli iyi niyetli olması. Ama dedesi herşeyin hep kötüsünü düşünür ağzından iyi laf çıkmaz nerde kötü bişey var hep onu konuşur dün de eşim ya dedemin adını merhametli iyi niyetli olsun diye koymayı düşündüm ama adamın ağzından iyi bişey çıkmıyor nerde kötü var onu konuşuyor koymasak daha mı iyi gibisinden konuştu. Şimdi bende istemiyorum ya koymayı acaba bu konu üzerinden eşime bahsetsem mi sadece Efe koyalım diye bilemedim kafam karışık ama nedense hiç içimden gelmiyor… Yani amacım onun ailesinden birinin isminin olmaması değil ikimizin de ailesinden isim olmasın biz kendi istediğimiz ismi koyalım aileden kimsenin adını taşımasın. dedesinin ismi kötü olduğundan falan değil Zaten iki isimli olunca diğer isim hiç kullanılmıyor ki boşuna koymuş gibi olunuyor