Aag06 ay parası hiç önemli değil ben yaradan ölüyorum,kızım ağzına aldıkça canım çıkıyor sanıyorum. Emzirmeye korkar oldum. Kanıyor artık o derece. Krem de fayda etmedi. Birde maşallah senin bebek naısl 9-10 saat uyuyor bizimki sürekli mızmız Allahım. Birde sarılık olmasın diye 2saate bir emziriyorum artık perişanım