Kızlar olayı şimdi şöyle anlatayım babam dan önce rahmetli ablası engelli kolları olmadan doğmuş sonra babam dünyaya gelmiş el ve ayak parmaklarında eksiklik ve farklılık var . Bu durumu genetik olarak düşünüyoruz . Kuzenimin çocuğunda da bu durum var bir parmak eksiklik . Şimdi babam dan dolayı bu genetiği taşıyor muyum tabi ki allahtan gelen bir olay bu ama düşünmeden de edemiyorum bende ve kardeşimde bu durum yok ama dedemin bir parmağı tutmak şekli de değişik di şimdi hamileyim bu durumda doktorlar test yapıyorlar mı