Kizlar bu konuyu daha öncede açmıştım doğumum yaklastikca stresimde artıyor benim böyle bir sorunum var ben iğne vurdugumda kan aldığımda serum vurdugumda falan başım dönüyor midem bulanıyor kulaklarım çınlıyor bazende bayiliyorum doktor en son burnuma kamerayla baktı baktıktan 2 3 dakika sonrasında bayıldım anladım ki cerrahi işlemlerde öyle oluyorum ve bu durum beni strese kuruyor 17 haftalık hamileyim doğumu şimdiden düşünüyorum benim gibi olanlar var mı olupta doğum edenler var mı Allah için varsa yazabilir misiniz çünkü çok kafaya takmışım bu durumu aklıma kötü kötü şeyler geliyor ya doğumda birşey olursa diye :-( hep bunları düşünüyorum birde kesinlikle korkmuyorum bu iğne serum falan seylerinden çokta cesaretliyim ama böyle oluyorum yani korkudan değil benimki neden böyle oluyorum acaba etrafımda benim gibi olanlar yok olsa normal karşılarım ama olmayınca tek olunca daha bı korkuyorum nasıl doğum edecek:'(