Nursl1 Uzanıp sağ tarafıma yattığımda Bebek sanki kasılıyor orada eziliyormuş gibi normal mi sizce bu durum? Arada ağrıtıyor da kasıldığında. Böyle sızlama gibi hissediyorumm. Bilmiyorum anlatabildim mi ama. Başına geleni var mu
Nursl1 llFatma genelde sola yatıyorum canım da işte hep mümkün olmuyor😒 bazen soldada hissediyorum kasılma normal mi acaba