Bebegim_2021 Kızlar 37+2 günlük gebeyim otururken yatarken bişey yok ayağa kalkayım azcık iş yapayım nefes darlıgından bayılıcak gibi hissediyorum kalvim hızlı hızlı atmaya başlıyor sizce bu kadar olması normalmi
gbdl2023 Bebegim_2021 valla 15+4 um iki gündür bende aynıyım griptip iyiyim şimdi burnum tıkalı diye umursamıyordum ama suan nefes almakta güçlük cekiyorum bogulcam gibi 😭
Kk_kk Bebegim_2021 37.hafta aynı sorun gece uyuyamama nefes darlıgı sanirim baskı yapıyo bebiş büyudukce organlara