Gufugjvgg Kizlar dün gece 20 dakikaya bı sancım oluyordu çok zor geçti dün gece bel agrisi afedersiniz vajinam da zonklama bugün de çok az hareket ediyo bide bugün de akıntım acık yeşil başına gelen var mi doğum işareti mi?
Asyaveannesi36 Gufugjvgg sancı nasıl birşey adet ağrısı gibi mi bende oluyor hissetmiyor muyum acaba 37+1im bende nst de de şimdiye kadar hiç sancı çıkmadı
Gufugjvgg Asyaveannesi36 Benim ki boyle belime bı ağrı giriyo aynı anda karnım kasılıp vajinama baskı yapıyordu ama çok uzun surmuyordu
Eda2424 Acık yeşil akıntı enfeksiyon belirtisi canım dogum sancıları ilk başladığın adet sancısı gibi başlayor hiç gecmiyo ve giderek şiddeti artıyor
Livakaya29 Gufugjvgg Aynısı bende yaşıyorum yeşil akıntı enfeksiyon canım bende de enfeksiyon var ve aşırı derece aksinti var