İlkinde dikiş çoktu bende biraz zor toparladım 2.yi nasıl cesaret edebildim hiç bilmiyorum 😮🤣 zaman yaklaştıkça Bi korku sarmadı değil. Ama gene de sezeryan dan daha çok korkuyorum. Kızım çok ilgi istiyor kucak kuşu onu, alıp ilgilenemem diye korkuyorum daha doğrusu. Kimse de olmicak yanımda 😥 tam Bi, muamma yani. Umarım 2. Kolay gelir zorlamaz.