Kızlar selam 11 haftalık hamileyim. Dün ailem yemeğe geldi, yeğenim hastaydı grip olmuş.
Hiç temas etmedik, yanıma falan da gelmedi.
Ne olur ne olmaz diye onlar gittikten sonra kendime ıhlamur çayı yaptım içtim.
Bugün kalktığımda burnum tıkalı ve biraz sesim değişmiş.
Yarın doktor randevum var Allahtan.
Ben sizlere de danışmak istedim, nasıl atlattınız neler yaptınız?