Ebrublbl peki sancı var mı? Ya benimde 41 olacak ama doktorlar suni sancı versek bile açılma olmaz sezaryen ile almamız gerekir diyorlar. Ben özel hastaneye gidiyorum. Bu kadar zaman da normal doğumu bekledim o yüzden kafam çok karışık. Hiç bir şekilde sancım yok, açılma yok, su ve nişan belirtisi yok. Ne yapabilirim bilmiyorum. Siz devlet hastanesine mi gidiyorsunuz?