Merveilgaz kötüyü çağırmayın evrene yolladığınız enerji etki tepki ile size geri dönebiliyor. Ben 2 bebek kaybettim şuan 3. Ye gebeyim her şey yolunda şimdilik bazen bende ya acaba yaşıyor mudur yoksa yine kalbi durmuş mudur diye evham yapıyorum ama bebekler bunu hissediyor. Evham yapmayın akışına bırakın, o bebek sağlıkla size gelecekse siz ne yaşarsanız yaşayın dünyaya gelir. Kendinizi rahatlatın artık onlar hissedebiliyorlar çünkü.