gamzebzk bnde hiç düşünmediğim şeyler yasıyorum tek güzel yanı yeni birşey başlıyor ve eskisini unutuyorsun hele bi de o tekmeleri hissettiğinde canın acısa bile umrunda olmuyor endişe hep devam ediyor ama bu tekmelerin bile bir gün bitecek olması onları hissetmeyecek olmak beni üzüyor ☺️🙈