Nurplt kesinlikle yapılmalı.daha önce yaptırmış biri olarak diyorum bunu.zaten size ve bebeğe zararlı birşey değil, şekerli su içiyorsunuz ve üç kere kan alınıyor,yediğiniz bir dilim baklava veya pasta gibi düşünün yani.ama şeker varsa bebeğin gelişimi ve sonrasında yaşanabilir sıkıntıları hiç anlatmayim kardeşim ,yani hiç çekincek birşey yok.sizin ve bebişin sağlığı için 🙏