muallimehanimmom5 ilk olarak görümcem medikal korse getirmişti onu kullandım, sezaryen olalı 1 hadta olmuştu taktığımda. Sonra yamuna korse aldım kendim. Onu kullandım 3 aydan fazla. Başlarda 2 kişi zor takıyordu sonradan kendim takmaya başladım yani baya baya gitti göbeğim. Ama korsenin boyu bana uzun geldi. O yüzden hiç rahat edemedim yine de taktım. Sabah kalkınca takıyordum gece yatana kadar belimde duruyordu. Kızım 4 aylık olduğu sıralarda bıraktım aslında biraz daha takabilirdim ama takmadım. Kızım 6 aylık olunca da diyetisyene gittim. Göbek bölgesi için karbonhidratsız diyet hazırladı. Ekmek bile 1-2 dilim anca vardı. Pilav hamur işi patates hiçbiri yoktu. 3 ay da diyet yaptım, 44 kiloya kadar düştüm, göbeğim de kalmadı. Bir de YouTube’da leslie videoları açtım her gün 45 dk onu yaptım. Leslie başta zor geliyor ama sonradan alışınca çok zevkle yapıyorsun. Sonradan diyet yapmasam da leslie yapmaya devam ettim haftada 3-4 gün. O da kilo almayı engelliyor zaten.