mirayveannesiii Sinem_20 yaa 😌 böyle değiştikçe ben çok heyecanlanıyorum çok değişik oluyorum, Allah’ım isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu 🥰
eddaaaa Meri3220 bizde nar olduk 🥰 ilk gebelik hareketlerini hissediyormusun , ben dört gözle bekliyorum ama daha hiç birşey hissetmedim 😞
Sengul82 Asel2520 ya bnde çilek kismetse salı incir olcak ozamn.10+5olduk.canm 2 li tarama yaptırdın mi yaptirackmisn