Habibeseyit ah canım vala nehir doğa istiyorum ama Deniz ve Nil isimlerinin çok arasında kaldım nilyade ve nudem ismini bi dönem çok beğendim ama duyan o ne tarzı yorumlar çok yaptı hevesim kırıldı şimdi de nehir ve doğa ikisi bir bütünken bağdaşmıyo ama ben tek başına iki isimi çok beğendim ilkim isminide düşünebilirsin hepsi bana çok farkı geliyo artık çevremde mira Mina asel isimlerini duymaktan aşırı bunaldım 😍😂 hepimizin bebişleri hayırla doğsun inşallah