Tugbasimay bi santim üstten kesiliyor canım. Bende doğumuma az bi sure kaldığında doktoruma sormuştum aynı yerden kesilecek agrım daha çok olacak korkuyorum dedim. Bi santım üstten kesiyoruz dedi. Şükür ikinci ameliyatım daha iyi geçti. 2. Gün evimin işi yaptım.