Hanımlar 2 senedir 2. Kez anne olmak için çabalıyorum ama malesef hiç bir tık yok ne bir kimyasal nede başka bir gebelik durumu oluşmadı . Dr gittim testlerim normal çıktı eşimde problem var tekrarlayan varikosel ve ileri hızlı sayımız çok düşük 10 tekrar amelüyat durumunda düzelebilirde sperm sayısı tamamen düşebilirde demiş dr o yüzden ameliyat olmak istemiyor . Dr da hiç yumurtlama takibi filan yapalım demedi başından savdı devlet hastanesiydi böyle bir durumla karşılaşan yada benzeri bir durum yaşayan var mı nasıl gebe kaldınız