Mevaninannesiii konu anne olup olamamak değil konu rahatlık bence 😊
İlk sezaryen oldum çok zorlandım hiç bana göre değil. 2. Normal yaptım kalktım yürüdüm hemen. Kendi işimi kendim yaptım.
Zaten doktorların çoğu sezaryen yapıyor çünkü hem daha fazla para alıyor hemde kaç saat seninle mi uğraşacak. Kesiyor bitti gitti.
Birde seni kandırıyor. Yok suyun azaldı yok bebek nefessiz kaldı falan. Sende çat diye inanıyorsun. Snr yıllarca acısını çekiyorsun. 😕
Bebeğine bakamamak, emzirememek te cabası.
Snr ağır kaldıramama, her soğukta ağrı, belin tutmaması daha bir sürü şeyleri var….
Sezaryen çokta matah bişi değil yani 😁
Bir de dikişin üstünde hafif bir tümsek gibi şişlik kalıyor, inmiyor. Kimse fark etmiyor ama sen biliyorsun. Allahtan normal doğum yaptım da gitti. Muhtemelen normal doğum ile bütün pisliği atmış oldum 🤩