Denizz_48 of. Ben de bunu yaşadım canım günlük hayatımı çok etkiledi. Yere düşüp düşüp duruyordum bas dönmemden. Üç hafta kadar geçmesini bekledim olmadı. Kulak burun bogaza gittim. Vertigo dedi. Yani kulaktaki kristaller yerinden oynamıs. Manevra yaptılar yani oturdum sağa sola başımı hareket ettirdi bi anda uzandırdı 5 dk hareketsiz kaldım. Sonra kalktım. 24 saat boyunca basımı hiç hareket ettirmedim oturarak uyudum. 10 gun boyunca da iki yastıkla sol tarafıma yattım. Sağa dönmek yasaktı. Çünkü sag kulağımdaki kristaller dağılmıştı. Çok şükür geçti. Mutlaka kulak burun bogaza gitmeniz gerekiyor yoksa geçmez.