Kızlar bu aylık konusu kafamı karıştırıyor biz 28 haftalığız 4 hafta bir ay eder hesabıyla 7 aylık mı oluyoruz ? Yoksa 30 gün üzerinden mi hesaplayacağız ? Eğer öyle hesaplarsak 6,5 oluyoruz ? Siz soranlara ne diyorsunuz hangi hesaba göre söylüyorsunuz 🙈maksat muhabbet olsun 🤗🐣🥰