DuYGuCk ya ben normalde illa bir hafta 10 gün erken oluyodum hani 3 haftada bir adet görüyodum. Ama şu an hiç bir belirti Yok sadece kasığımda hafif sancı var o da şiddetli değil yani. Annemde 6 çocuk doğurmuş yani öyle söyleyince bir an ben de korktum yani