Smysyr ben de kovidi atlattım. Çok kötü atlattım. Size bi kaç önerim var. Sirkeli su ile gargara yapın. Günde bi bardak kekiği kaynatıp içebilirsiniz öksürük için. Tereyağı ile pekmezi eritip için. Bi tatlı kaşığı bala limon sıkıp yiyin bogaz için birebir. Ihlamuru sınırsız içebilirsiniz. Zerdeçallı ballı süt içebilirsiniz.eşim haftada iki kere paça çorbası istetıyordu içiyordum.bol bol meyve yiyin. Yani brn bunları yapmama rağmen çok Zor atlattım. Karantinam bittiği gibi hastaneye gittim. Enfeksiyonum yüksekti düzenliyordum.doktorun tavsiyesiyle düşük dozlu antibiyotik kullanana kadar. Şükür bi sıkıntı olmadı bebeğimde. İnşallah hafif atlatırsınız. Zaten doğumunuza da az bi sure kalmış. Sağlıkla kucağına al inşallah