oguzweannesi 2_3 gündür hafif kasık ağrısı var kızlar tek taraflı oluyo sağda hissediyorum geçiyor bu sefer solda oluyo hafif ağrı ile baskı hissi oluyo sebebi nedir sizce hastaneye gitmem gerekir mi çok sık gidiyorum hastaneye de ama 🙄
Miramerve oguzweannesi benimde oluyordu gittim alttan baktı rahim ağzı uzunluğuna baktı normal dedi. Olur böyle ağrılar dedi. Süt ve yoğurt tüketimini arttırdım baya iyi geldi her gün süt için yoğurt yiyin bir hafta boyunca inşallah sizinde geçer.
Busra2013 oguzweannesi normal bendede oldu suan 29 ara ara hala oluo normal bebek buyuo baskı vs oluo doktora gerek yok hareketlerı ıyıyse sorun yok yınede ıcın rahatlıcksa ara doktoru
oguzweannesi Miramerve normal olsunda tek sorun etmiyorum zaten hamileligim sıkıntılı geçiyor hep bebeğimle ilgili olmayınca seviniyorum yaşadığım sorunlara 😄 uzak kaldığım şeyler süt yoğurt falan dediniz gibi biraz ağırlık vereyim belki iyi gelir
Miramerve oguzweannesi Çok iyi anlıyorum sizi benimde çok sıkıntılı ama bebişler iyi olsun da her şeye değer 💕😊
oguzweannesi Busra2013 numarası yok neyseki yok adamı rahat bırakmazdım heralde 😂 ara ara hafif olduğu için pek endişe etmiyorum bebek hareketleri de normal çok şükür 🤗
oguzweannesi Busra2013 neyseki yok işte haline üzüldüğüm için istemedim numarasını saf sevimli doktorum benden bıktı haftada bir gidiyorum yoruluyorsun git gel direk hastaneye yatıralım doğuma kadar zorlanma diyo 😂😂
oguzweannesi Busra2013 hamilelikte olan genel ağrılar oluyo aslında mesela kasık ağrısı olsun bel sırt ağrısı olsun veya bazen bebeği aşağıda hissediyorum hemen doktora koşuyorum her ağrıda ilk gebelik bilgisizim psikolojik olarak bir sorun var kesin diye algılıyorum enfeksiyon dışında sorun çıkmıyor Allah’a şükür doktorlar alıştı gider gitmez rutin haline geldi idrar kan ultrason bakılıyor artık sormadan 😂😂😂
Busra2013 oguzweannesi bende hemen panıklıyorum ama bebek hareketınden dolayı hep acıldeyım😂benım bebıs bı hafta hareketlı bı hafta hareketsız 28 de hareketsızdı 29 da suan hareketlı 30 da nolck bakalım yrn 30 gırıoz
oguzweannesi Busra2013 kafaya takacak bişeyler buluyorum ya ağrılarım olmazsa hareketlerini dinliyorum bende her hafta farklı oluyo dediniz gibi kafaları nasıl eserse öyle hareket ediyolar bir gün çok hareketli diğer gün hareketsiz alıştım sayılır 😄
oguzweannesi Busra2013 annelik iç güdüsünden kaynaklanıyor bunlar hep . Birşey oldu olacak diye insan yüreği ağzında bekliyo doğumdan sonra da niye ağlıyor niye böyle niye şöyle hep kalacak bence bu düşünceler Allah yardımcımız olsun ve sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimize 🙏😂
Busra2013 oguzweannesi 40 gun annemde kalcm annem dıo dk bası ararsın kızım uyuyo kızım neden uyumuo emzırdım bogazında kaldı dus aldım bogulcktı fln😂😂😂40 hun yanımda kal fıo
oguzweannesi Busra2013 Valla hamilelikte böyleysek doğum sonrasını tahmin bile edemiyorum şahsen , herkes böyleyse sorun bende değil içim rahatladı annelik buymuş demekki her an herşeyi ince ayrıntısına kadar düşünüyoruz 😂😂