Merve2908 bilmezmiyim.ben detaylı ultrasona girdim,doktor geçer bu canını sıkma dedi, işyerine geldim. Kendi doktorum aradı, yok test yapılmasi lazım yok risk var yok sıvı alcaz bebekten falan filan. Ben yıkıldım orda.aglamaktan helak oldum günlerce gecelerce.
Sonra dedim ya sabır, beklicem 1 ay sonraki kalp kontrolünü.
Şükür kapanmış dedi, orda da bı ağladım.ama yine de kapalı bı kutu herşey.
Üzme kendini, sabır diliyorum
Rabbim herşeyin en iyisini bilir.