Merycrayyy Kızlar benim kızım 1 haftadır mardinparkta küvezde. Mardinli değilim hastane nasıl doktorlar nasıl bilmiyorum. İmkanları iyi mi acaba bilgisi olan var mı 🙏🏻
Esrabahar Merycrayyy kaçıncı haftada doğum yaptınız benimde erken doğum riskim var ben doktoruma sorduğumda kuvez imkanı hangi özel hastanenin iyi diye bana Mardin devleti önerdi inşallah biran önce çıkar kucağınıza alırsınız bebeginizi 🤲
Merycrayyy Esrabahar 25 haftalık doğum yaptım kanama nedeni ile 5 gündür küvezde kızım midyat devlet hastanesinde doğuma aldılar ama yer olmadığı için mardinparka götürdüler rabbim benim kızımıda tüm yavrularıda sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Esrabahar Merycrayyy amin insalah biran önce bebeğiniz kuvezden sağlıkla çıkar inşallah kucağınıza alırsınız Allah’ın izniyle 🤲🤲🤲
2melek_annesiii Merycrayyy rabbim size bağışlasın imkanınız varsa baska hastaneye aldırın bence diyarbakırda çok güzel daha ilgili hastaneler var hem bildiğim kadarıyla oranın bebek yoğun bakımı yok nasıl aldılarki