Reyhanhnm Kızlar cinsiyetimiz belli oldu istediğimiz isim hep Yiğit’ti ama ben iki isimli olsun istiyorum Yiğit Asaf Yiğit Ali Yiğit Barlas Barlas manasal olarakta çok hoşuma gitti aslında uyumlu olur mu fikir alışverişi yapalım anneler…
Reyhanhnm Mrv58 Evet uyumlu yada Yunus Emre de güzel olur diye düşünüyorum bakalım en son ne olacak 🧸
Reyhanhnm cahillesohbetikestim Aslinda bu şekliyle çok beğendim ama uyumlu olur mu diye kararsız kaldım