Merhaba ben 39+4 haftalık hamileyim son günlerde merdiven inip çıkmayı ve egzersiz yapmayı arttırdım bu sabah namazında hafif kahverengimsi akıntım olmuştu bekliyelim dedim ağrım olursa doğum başlıyordur diye şuan yine o lekelenmem görünüyor renk bu sefer bir tık daha koyu ama hiç ağrım yok sizce hastaneye gitmem gereken bir durum var mı yoksa bebek kanala yerleştiği için olmuş olabilir mi ?🥺