Ecemm33 MslAknn bende 35+2 de gittim nst ye alıyorlar 34 Den itibaren aldılar beni bundan sonraki kontroller hafta 1 e düşüyor 36+2 de bi daha gidecem
mekutlu12 Ecemm33 kilosu düzenli mi ilerliyodu bende 35 olucam bu hafta da 2500 olmuştur diyodum bizim de o kadar büyümüş müdür acaba 😌
cerenmina MslAknn ben de yarin 35 oluyorum. 32. Haftadan beri nst ye giriyorum ben. Yarin da nst haftam. Bakalim doktorum sanırım sadece nst sonucuna bakacak. Haftaya görebileceğim bebisi
MerveNur- MslAknn bence girebilirsin ben 33+4te girdim ilk. Dün de 35+4te gittim biraz korkuttu nerdeyse doğuma gidiyorduk ama şükür şimdi iyiyiz 🥲
mekutlu12 MslAknn bende en son 32 de gittim 1905 di 😃 o zaman nst ye girmiştim her hafta gel nst ye demişti de bu hafta gidemedim. Yarın 35+0 oluyoruz bu hafta mı gitsem sonra ki hafta mı gitsem diye düşünüyorum bende merak ediyorum ne kadar büyüdü acaba
Ecemm33 mekutlu12 35+2 de gittim 2900 olmuştu sizinki de olmuştur inşallah doktorum iyi dedi gelişimi