Dün nefes darlığından ve kasık ağrısından acile gittim ebe alttan muayene etti çok yumuşak kolay doğum olacak , nstde 15 dakikada bir tanede sancın çıkmış dedi. 38 haftalığım. Bu şekilde belirtiler olupta kaç gün içinde doğum yaptınız varmı aranızda ? Merak ettm 😊