Kızlar ikinci hamileliğim , 5+4 deyiz şuan . Kesemiz göründü bebiş de minicik ❤️ Her hamilelik farklı derler ya hani aynen öyle . Oğlumda hiç sorun yaşamadım çok rahat geçti 9 ay . Ama şimdi sürekli yorgunum uykum geliyo. Mide bulantısı akşamları oluyo . Zaman öyle çabuk geciyo ki aslında farkına varamıyosunuz .. benım mınık oğlum büyüdü 2 bucuk yasına gelmıs abi olacak nasıpse . Gecmez sandıgımız zaman su mısalı .. rabbim isteyen her kadına bu duyguyı yaşatsın .. evlat cok başka bişey ❤️