Seraydural kuzum merhaba, benimde o haftalarda kanama alanı vardı ve 11. Haftaya kadar hiç gitmedi sürekli yattım progestan ve iğne kullandım. Çok şükür sorunsuz 14. Haftaya kadar geldik🌸 kimi bünyede bebek yerleşirken kanama alanı oluyormuş olabildiğince iş yapmayın süpürge vs kesinlikle ilişkide yasaktır muhtemelen benim hep öyleydi. Sağlıkla kucağıza alın inşallah❤️