Canım benim de aynı oldu. Moralini bozmak değil niyetim. Ama adet ağrısı Yaşadım. Sonra ertesi gün adetim geldi. İnşallah senin gebelik belirtisidir. 9. Günde yaşadım ben de ağrıyı. Ama belki senin yerleşme ağrısıdır. Bi kaç gün daha sabret. İnşallah pozitifi görürsün. Benim gene olmadı