Merhaba durumu benim gibi olanlara yazmak istedim açıkçası. Çünkü evlendiğimde polikistik overli oldgmu ogrendm ve kafama çok takmıştım. Çünkü anneminde 4 yıldan sonra tedaviyle ben olunca genetik faktor mu diye çok endişe etmstm. Neyse ki önce Rabbim sonra da vesile olan bir doktor ile karşılaştım. Daha önce dolaştığım doktorlar hormon ilaçları verip kesinlikle gebelik düşünmememi söylemişlerdi umudum pek yoktu açıkçası en azından tedavi süreci için. Daha sonra smdiki doktoruma gittiğimde bana nefes oldu o odadan umutla sevinçle çiktm. Belki de psikolojik olarak çok rahatlattıgi icindir . Bir ilaç verdi isim vermeyecegm herkesin durumu farklı çünkü. Kullan 2 ay sonra ben hamileyim dersin gelirsn dye espiri de yapmıştı. Bende dediği gibi kullandım Mayıs’ta ona gtmistm temmuz 22 de hamile olduğumu öğrendim dünyalar benim oldu. Demem o ki umudunuzu yitirmeyin ve mutlaka iyi hekim arastirin. Ben bu doktoruma gtmeseydn belki aşılamaya kadar gidecek süreçleri yasayacktm bilemiyorum. Rabbim herkesin gönlüne göre versn