Betul6565 Şafak 9 ama bugünler geçmiyor ☺️ Bide erkek çocuklar biraz geç geliyor diyorlar doğru mu bu durumu yaşayan var mı? ❤️
polyanne Betul6565 şafak 1 🙈 sürekli bugün doğuracak mıyım diye düşünmekten sıkıldım 😂 hem doğurmak istiyorum hem de bu kadar durdu bari 1 ocağı beklesin istiyorum 😂
DiSaMeKa_2018 Betul6565 Şafak 1 ama gelmek istemiyor 😁 canım bu işin kızı erkeği yok bu ikinci gebeliğim ilkim oğlandı 38 de doğdu buna kız diyorlar 40 I gördük yani 😂
Ocakmam Şafak 8 ama daha doğum belli değil cuma çatı kontrolü yapılacak inşallah ben de bilecek o zaman normal mi sezeryan mı
polyanne Tughanalpinannesii_ ağrılar olmasa sıkıntı yokta ağrı başladı artık nefes almak bile zor geliyor 😂